Egy jó reklámfilm, nem csak a Tv-ben üt
Gondolkodtál már rajta, hogy a te vállalkozásodnak milyen lenne a bemutató reklámfilmje? Sokszor játszol a gondolattal, de aztán elveted, mert azt gondolod, hogy TV reklámra úgy sem lenne pénzed? Hidd el, hogy nem csak a TV-ben veheted jó hasznát egy igazán ütős reklámfilmnek!
Egy kép többet mondhat ezer szónál, de a film esetében ezt még tovább szorozhatjuk másodpercenként ezerrel. Irdatlan mennyiségű információ közölhető akár egy néhány másodperces kisfilmmel is, egy hosszabb, 1-2 perces film pedig egészen biztosan eladja a szolgáltatásainkat vagy a termékeinket.
Az emberi természet rendkívül impulzus éhes, és tudattalanul befolyásolható a legtöbb esetben, ezt pedig a kereskedés során ki kell használni. Élni kell ezzel a lehetőséggel, nem pedig visszaélni, mert hosszú távon akkor leszünk sikeresek, ha igazi értéket adunk az embereknek, azzal megegyező, reális áron!
De sokszor az értékesítés során nem is a hasznot vagy érdeket kell közvetítenünk, hanem inkább egy érzést, amit az adott termék vagy szolgáltatás kivált.
Te mi alapján vennél meg szívesebben egy kabrió porschét? Ha azt taglalnám hosszú perceken keresztül, milyen műszaki sajátosságokkal rendelkezik, vagy pedig eléd festenék egy képet arról, milyen érzés lenne egy vagány, figyelemfelkeltő autóval gondtalanul autókázni? Egy jó reklámfilm esetében mindig a szubjektumra kell hatni, és az érzést az objektív tényekkel alátámasztani.
Ezért nem olyan könnyű csak úgy egy igazán jó reklámfilmet összedobni. Manapság, az okostelefonok és selfi botok világában már mindenki filmes. Hogyha Te igazán ki akarsz tűnni a tömegből, akkor vedd igénybe egy profi segítségét a reklámfilmed elkészítéséhez. Mert nem csak abban lesz más a tiéd, hogy profi eszközökkel, jó kamerával, gimballal és megfelelő fényezéssel lesz elkészítve. Abban is más lesz, hogy megfelelően ki lesz találva. Lesz forgatókönyve, a jelenetei meg lesznek tervezve, a végeredmény pedig pontosan azt az összeszedettséget fogja mutatni, amit a profizmus ad hozzá egy szellemi termékhez.
Ezzel persze nem azt mondom, hogy a spontaneitásnak nincsen értéke. Az élő videók méltán hódítanak, és ez így is van jól. Ha magad próbálkozol, ebben keresd a megoldást, hiszen a Te a hitelességeddel tudsz majd kitűnni.
Ha pedig a profizmussal szeretnél, akkor keress fel egy profi céget, mint a Boom Premier Studio, és hidd el, nem fogsz csalódni! Mert ha egy kép többet mond ezer szónál, akkor egy videó többet mondhat 1millió szónál is, és nagyon nem mindegy, hogy mi az az egymillió szó, amit el fogsz mondani magadról a közönségednek!